.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقش آفريني شهردارساری برصحنه تئاتر شهر

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، شامگاه چهارشنبه اول آبان ماه، مهدي عبوري به همراه ناصر معيل معاون فرهنگي شهرداري مركز استان و مسعود پيري، عباس نجاريان و سيد مسعود مدينه از اعضاي شوراي شهر ساري به تماشای نمایش پُک به کارگردانی ماجد آهنگر نشستند .
 سينا دلشادي رئیس حوزه هنری استان مازندران ضمن بیان این خبر افزود : بعد از مدت ها  اين امكان به وجود آمد تا شهردار مركز استان از نزديك در سالن اجراي تئاتر حضور يابد و به تماشاي  بازي ها بپردازد تا در آينده بتواند در جهت حمايت و پشتيباني سازنده از هنرمندان تئاتر ساري نقش آفريني ماندگاري داشته باشد.
وي خاطرنشان كرد: چندي قبل در نشست مشتركي كه  ما با معيل، معاون فرهنگي شهرداري ساري برگزار كرديم، پيرامون ایجاد تعامل و همکاری بین این دو مرکز فرهنگی و هنری به منظور ارتقاء و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری بحث و تبادل نظر شد كه حضور مهندس عبوري شهردار مركز استان به همراه برخي از اعضاي محترم شوراي شهر ساري در سالن اجراي نمايش، اولين گام مثبت و ارزنده براي تحقق اين هدف مشترك مي باشد.
دلشادي اظهار داشت: حوزه هنری مازندران و شهرداری ساری به عنوان دو مرکز موثر در فضای فرهنگی و هنری شهر ساری ، مي توانند فعالیت های مشترکی از قبیل برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با هدف رشد فرهنگ عمومی و گسترش اخلاق مداری در جامعه ، تخصصی شدن فعالیت های هنری در سطح شهر و سامان دهی سینماهای شهر ساری را به انجام برسانند.
اين مسئول فرهنگي تصريح كرد: خبر حضور شهردار و اعضاي شوراي شهر ساري براي تماشاي يك نمايش در سالن تئاتر، بازتاب بسيار مطلوبي را در ميان اصحاب فرهنگ و هنر مركز استان در بر داشت و موجي از اميد را براي حضور موثر شهرداري ساري در عرصه فعاليتهاي فرهنگي و هنري برانگيخت.
وي در پايان افزود: گروه تئاتر مهر كه نمايش "پك" را به روي صحنه برده است، از گروه هاي فعال و موفق حوزه هنري استان مازندران است كه در سالهاي اخير چهار بار متوالي توانسته در جشنواره بين المللي تئاتر فجر حضور  داشته باشد.
شايان ذكر است،در پايان اجراي نمايش "پك" به نويسندگي فاطمه مكاري و كارگرداني صاحب آهنگر كه محبوبه ارمياني،رضا عموزاد و صاحب آهنگر در آن به ايفاي نقش پرداختند،عبوري و اعضاي شوراي شهر حاضر در سالن، با حضور بر صحنه اجراي نمايش، ضمن ابراز قدرداني از گروه مجري نمايش، با آنان عكسي به رسم يادگاري گرفتند.

«سوغات سفیر» در ماه محرم به روی صحنه می رود

«سوغات سفیر» در نیمه دوم ماه محرم در سالن آمفی تئاتر حوزه هنری مازندران به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران، نمایش سوغات سفیر، نوشته سینا دلشادی جدیدترین نمایش گروه تئاتر صحنه که در حوزه هنری مازندران تولید می شود مرحله ی دورخوانی و تحلیل متن را به پایان رساند. مسئول کار گروه نمایش این مرکز گفت:این نمایش که اکنون در حال طراحی میزان سن  و تمرین با دکور و ابزار صحنه و آماده سازی لباس و دیگر عوامل صحنه می باشد، قرار است در تاریخ2 آذر (دهه دوم محرم ) در سالن شهید هادی باغبانی حوزه هنری در ایام محرم به روی صحنه برود.
یاسر محمودی خاطر نشان کرد : « سوغات سفیر» روایت گر مسلمان شدن سفیر روم در بارگاه یزید پس از دیدن سر بریده ی حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) و شنیدن قصه کاروان از کربلا تا شام است. شایان ذکر است،یاسر محمودی برنتی از فعالان تئاتر مازندران می باشد که تجربه کارگردانی چندین نمایش دینی، آیینی و دفاع مقدس را در کارنامه ی خود دارد، و با همکاری بازیگران و طراحان فعال نمایش استان، سوغات سفیر را به روی صحنه می برد . دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: بازیگران: مصطفی اژدر پور منفرد- ندا حبیبی- محمد جواد رحمانی- عطیه ناصرجوی- مه جبین داوری و بازیگر خردسال فاطمه عباس زیدی مشاورکارگردان: علیرضا سعیدی کیاسری دستیار کارگردان و طراح لباس: سید فاطمه انیشه آهنگساز : فرزاد محمدنژاد طراح نور و اجرا: احسان واحدتن طراح پوستر و بروشور: ماجد آهنگر .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی ایمانی 5 آبان 1392
ساری دارای حدود 4000000 نفر جمعیت است که با کمبودهای اساسی مواجه است از جمله شریانهای اصلی شهری ، پیاده روهای مناسب از نظر کیفی و کمی ، گردشگاه ، موزه و نمایشگاه ، حمل و نقل عمومی ، نظافت و پاکیزگی ، ورزشگاه ، سالن های گردهمائی و بسیاری موارد دیگر ، آنوقت هر چه خبر از این شهرداری ساری و شهردار آن به اطلاع ما می رسد ، رنگ کردن تیرهای برق ، گلکاری ، نصب ماکت ، برگزاری شوهای موسیقی و دست آخر دغدغه به نمایش گذاشتن تئاتر است .
خدا عاقبت این شهر و شهروندان آنرا به خیر کند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.337 seconds.